yeah

Hej sötnosar , kom in för inte så länge sen jag har varit med my darling cassandra . vi köpte tyvärr inge blekning för ja vet inte varför vi bestämde istället att fixa det när jag kommer hem men ja köpte hårinpackning så jag ska snart gå ner och ta en varm skön dusch . Sen lägga mig och kolla på någon bra film eller någonting sådant jag e faktiskt sjukt trött så jag har inte en aning om hur jag ska orka mig upp imorgon tänk er klockan halv 5 -5 på morgonen :O på ett sommarlov desutom usch . Och jag e så jävla irreterad just nu också min kamera fungerar inte :O den går inte att sätta på den lyser bara svart (läskigt) Men nu ska jag gå ner och träna lite med rullbandet haha eller vad det är . puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0