/Linnea

Tjabba sötnosar ! hur mår ni ? själv mår jag faktiskt rätt bra idag har jag varit med olivia en stund vi har haft det jätte kul har ju inte träffat henne på hela sommaren typ :O och hon ska åka bort idag igen och kommer hem på fredag men på fredag åker jag bort i 10 dagar oh noo . hemskt ellerhur ? men jag hjälpte ialf henne att packa lite och sånt där sen följde jag med min mamma och handlade lite mat och köpte några filmer . Ikväll ska jag förmodligen träffa cassie eftersom det inte blev av igår pga jag får redsa på saker i sista sekund och måste följa med på sikten . Men ikväll ska det fan bli av hon ska bara komma hem från jennifer som fyller år ! . Och imorgon drar jag nog med cassie , frida , och mio (tror jag dem hette ) och kanske nån alex , what ever hah . Men nu ska jag sätte igång nån film måste bara bestämma mig vilken .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0