Hiss/Diss



Mitt hår - det är Blont,långt,rakt och knappt slitet! kan det bli bättre? nej det tror jag inte. Jag älskar mitt fina hår :D behöver inget löshår, behöver inte stå och platta så länge och behöver inte vara rädd för att mitt hår ska gå av!
Mina två bästavänner Linnea & Dessie - Skulle fan inte klara mig utan dem? det går inte. Dom är det bästa jag har, dom finns alltid på min sida! och jag älskar dom.
Gabriel - Till alla er tjejer så kan ni tagga från honom, för han är BARA MIN, och jag är BARA HANS! så är det bara, han är helt underbar!
Smink - vad skulle jag göra utan smink? jo se ut som ett nyvaknat monster thaha, skulle inte klara mig utan smink.
Speglar - Dom är underbara speciellt när jag står i dem ;) och se sig själv i spegeln är underbart, kan stå där i typ 10 minuter och bara kolla på mig själv ;O haha nice right
Rosa plattång - Jag älskar färgen ROSA! jag verkligen ääälskar färgen och har gjort det sedan jag var liten! Rosa plattång så jävla snyggt, ska skaffa mig en sådan!















Översminkade ''Barbiedockor'' - Alltså ni som tror att ni är något? som tror att ni är så jävla snygga, ni tror att ni är bäst och ni kaxar upp er och kollar snett på alla! Jag bryr mig inte ifall ni förstör er själva med 1000 lager smink! det är eran ensak! men att ni kaxar upp er och tror att ni äger hela världen! jag menar lägg ner.. Om det är två blondiner som är bäst och vet lite mer så är det jag och Linnea! That's it!
Svart hår - Okej jag dissar inte svart hår sådär utan jag dissar det på MIG SJÄLV! jag menar att jag aldrig skulle passa i det eller kunna ha det! det är en jätte snygg färg på vissa!
Djurplågeri - Fyfan säger jag bara för det! hur fan kan man ge sig på försvarslösa djur? tänk ifall någon skulle göra sådär mot er, djur har lika stor rätt i världen att leva som ni vidriga människor som tror att det bara är ni i världen som ska leva? Skulle jag ha 1 dygn kvar att leva så skulle jag seriöst ge er, göra samma sak som ni gör mot djuren!
Killar som inte förstår när man är upptagen - Jag blir seriöst irriterad på det , Som ett utav mina ex smsar mig och säger att han älskar mig och frågar ifall jag vill kn*lla,ursäkta? men du vet att jag har en pojkvän..
Folk som överdriver för mycket - Som vissa bloggare som sitter och säger att dom är så ''snygga'' visst, ni får tycka det! men även fast jag tycker att jag ser bra ut sitter jag inte och skriver det hela tiden, utan jag vet redan det själv så varför sitta och säga det till folk, det är inte alla som tycker en och samma person är snygg, finns många som tycker jag är ful och snygg! så liksom överdriv inte..
När man bråkar med någon man älskar - med sin familj,vänner,pojkvän och sånt! det är inte kul.. Det får en att må så jävla dåligt inombords!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0