things to do!



Ja ni ser ju lite på bilden på min otroligt fula utväxt :O mamma mia den måste bort! måste bara vänta tills söta Linnea kommer hem, så ska vi färga våran utväxt och den här gången ska det blir perfekt right Linnea?

Saker som måste göras/fixas innan sommarlovet är slut!
Mamma måste ringa och beställt tid till mig för att Noppa mina ögonbryn
Färga min utväxt
Jag måste rensa mitt rum,göra om lite och få ett nytt skrivbord
Måste köpa lite nya kläder och sånt
Fixa lite money!
Dra till Grönan någon dag, sjukt länge sedan! har ju guldis so why not!
TA MITT FÖRSTA DOPP! okej jag har inte badat ett skit i sommar, men sanningen är den att jag hatar att bada i sjön och tillochmed i badhus, jag har badat i våran jacuzzi men det räknas inte! så jag måste ta mig ett dopp i sjön innan sommaren är slut!

pussar & kramar från cassj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0