Solasolasola

Ligger ute på græsmattan och solar på førfult tror faktiskt att jag aldrig har varit såhær brun så hærligt . Jag var ialf uppe i stan innan och tittade men jag hittade ingenitng førutom lite småsaker men klæningen var verkligen inte min stil kænde jag nær jag prøva den så den skippa jag tænkte først køpa den till cassandra men sen funderade jag och hon ælskar ju rosa så jag ska førsæka hitta nåt finare i køpenhamn till min flicka . Eftersom vi åker dit imorgon bitti och ska vara dær tills på måndag och bara bada och ha det bra . Medans mina førældrar ska på massa fester hos deras gammla kompisar suck -.- men jag ska nog træffa dalia och natalie . Men just nu e dem inte hemma åh vad tråkigt jag får ha till dem kommer hem blææ hatar att inte ha något att gøra men det e skønt att vila ut sig också . Men snart kommer morfar och hæmtar oss och sen ska vi åka en stund till bilund . / eran linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0