Sol

Puuuhh æntligen hemma . Har næmligen varit och spelat bowling med matias och bror . Jag førlorade såklart typiskt ellerhur ? så jag gav upp och vægrade køra med så jag spanade in lite killar istællet . Sen kom en fram jætte søt och gullig emil hette han føresten så vi pratade lite och sånt . Sen fick vi stå och vænta ett jævla længe innan mamma kom och hæmtade oss . Och nu har jag precis ætit frukost oj jag børjer slænga in lite danska ord då och då hah jag trivs faktiskt vældigt bra hær och det har varit på tal om att jag ska flytta ner hit ett tag bara før att komma bort från all skit och falska vænner. Men snart ska ja førskøka gå upp i stan och shoppa lite vill bara få med någon upp e ensam hær just nu buuh .

 Cassie jag har sjukt tråkigt hær utan dig
 .
  det finns en liknadnde flod hær i nærheten tænkte gå till den lite senare om jag hinner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0