lång dag

Hejhej, Kom nyss hem eller för typ 20 minuter sedan jag har nämligen varit på Grönan med Dessie, men det var otroligt varmt där usch :S så vi drog därifrån och drog till Västerhaninge eftersom att min älskling bor där, sen så träffade vi honom en liten stund, men han var seg och kom inte förens typ 1 timme för att han badade med en kompis! thaha, men mysmys sen när han kom thaha sen var vi med Matilda en liten stund :D , sen när jag och Dessie var Farsta så typ var det några tjejer som typ kasta burkar på oss :s och börja kaxa som fan, sen puttade den ena tjejen in en tjej i mig :s jag ba öh :s sen höll dom på att säga att vi lekte och allt för dessie fråga hur gamla dom var och dom var 93or och då sa den ena tjejen ba: vad leker du ball för? ofta man leker ball bara för att man frågar hur gammal någon är, jävla nolifer! plus att en kille var med och vi hade sätt honom tidigare, och då hade han spottat mot min kompis :O jävla fucker, men Gabbe ska ta ett litet snack med äcklosarna haha. Men iaf ooooh juste jag som är så smart (a) så tappade jag bort min mobil på grönan också :O haha den låg kvar på popexpressen men sen så hade någon hittat den och lämnat in den thaha :D aja nu ska jag äta glass pussss från eran Cassj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0