L <3 C

sitter här med olivia nu hon ska nämligen sova här ikväll men ja har inte packat ett piss till kursen imorgon men hon hjälper mig vi ska upp klockan 7 :O iaf idag var jag med cassie till typ 3 sen blev jag irreterad på henne pga en sak orkar inte ta upp det i bloggen men då gick jag ialf till tb och åkte mot olivia och älskling . förlåt cassie ja borde inte reagerat så hårt men du sa och ja förlåt jag var dum ska aldrig göra om dig älskar dig mest gumman . Men nu ska vi sätta på en film och sen sova har ju en lång dag framför oss

just malin red förbi mitt stall idag och vi prata lite och såndär om idag , hon bråkar med sin familj och det och ja e ju inte så speciellt snäll mot henne . men det var skönt att prata ut så nu e det väl helt okej mellan oss tror jag . saknar faktiskt mitt bruna hår lite visst vare rätt så fint ?  .
 cassie förlåt för idag känner mig så dum och mår inte bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0