irriterad

Är jävligt irriterad nu när ens bästavän inte kan ge mig en speciell hemsida där man fixar några bilder :O :S, alltså (dessie), jsom när du ville ha den där sidan där man gör om bilder och sätter på smink och sånt taaz , jag gav dig den sidan så varöfr inte ge mig den sidan du gör om bilder på, det är inte ens photoshop du använder! men du kan väl ändå ge mig sidan :s det är väl inte så svårt att ge mig en liten hemsida? men det verkar så, tycker bara det är dålig stil när jag ska ge dig massa saker och du inte ger något tillbaks, men skitsamma jag får väl sitta och leta efter sidan.. bara jävligt jobbigt och onödigt, men du vägrar ju att ge mig den så får väl lika gärna sitta och leta efter den! Trodde inte att du skulle säga sådär :s, men trodde fel! aja whatever palla inte hålla på. Är bara irriterad just nu och tycker det är jävligt dålig stil!   / CASSJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0