hett

 

Var med älsklingen idag, men det var bara en liten stund det var så jävla varmt ute alltså seriöst höll fan på att döööööööööööö! plus att man blir ju ännu varmare och hetare när man är med Gabbe thaha ;), jaooooooo så är det! men fett skönt för på Lördag drar mammi,pappi,jag,syster och hennes kille ut med båten :D nice or what? & gissa vad jag ska ta mitt första dopp eller det kommer bli det eftersom vi kommer åka typ sån här bräda efter båten så ifall jag ramlar i blir det mitt FÖRSTA DOPP I ÅR! vet ni en irriterad sak att nu i Augusti kommer det bli skit fint väder, det är nu sommarlovet börjar liksom eller vad man ska säga, det har varit skit i typ juni-juli, bara lite fint! åhhhh kan vi inte få lite mer sommarlov tills Augusti är slut thahaha (a). Pussar från eran heta cassj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0