hej sötisar

Hej sötisar, idag har jag varit på grönan med Dessie & Frida sötisarna, vi var inte där så länge för sen drog vi till stan, vi skulle träffa Jesper och någon Simon, men sen kom Gabbe och hans kompis Erno, och blabla, det blev lite fel och sånt haha, sen typ skulle Jesper och Simon gå efter ett tag :O thaha, sen satt jag och snacka med en kille som jag trodde var 14-15 år men gissa vad han var 19 baast :O:O jag ba aha hejdå thaha, aa och sen typ gick vi runt lite i stan, och sen såg jag MARCO, thaha en kille som gick i min skola förr, sen snackade jag med honom och självklart kände han igen mig ;) Thaha, nu sitter jag iaf här hemma och tråkar, kanske drar till stan imorgon med Linnea.

Pusssssssar / cassj


Jag,Gabbe & erno



Min älskling och hans kompis Erno :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0