en åskikt / cassie

Allvarligt, jag blir sjukt irriterad på folk som kommenterar en när dom inte känner en :s och ni som säger att jag umgås med töntar? hahha tror ni själva att ni är coola? och att dom gör mig till en tönt? so what? i dont care, vill inte vara med små retards som super sig full stup i ett, tycker det är coolt att röka och hålla en liten cigg i handen och inte ens röka ciggen och tro att man är något! no life or what? jag bryr mig inte om era kommenterar heller.. Vill inte vara den som jag var förr som var kaxig,rökte ofta,var ute sent,gjorde konstiga saker, ljög för mina föräldrar i stort sätt all the time och som höll på med alla killar. Jag är ingen sån längre, den tiden har passerat och är borta! så till er som tycker jag umgås med folk som ni inte gillar så bryr jag mig inte, för jag umgås med vem jag vill ingen bestämmer över mig, och jag slutar inte umgås med någon utav mina vänner för att ni tycker dom är dumma,fula,äckliga,töntiga osv.. Ni är bara osäkra över er själva och avis, that's the truth, jag behöver inte falska vänner som tror att dom är något utan jag har sanna vänner. Så jag tar inte illa upp ifall ni säger något so keep on dreaming bitches! ni kommer ändå ingen vart med att vara falska små retards.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0