dessie


( dessie på bilden )

Tjääääna thaha, igår kväll sov Dessie hos mig, vi snackade lite, var ute och cykla lite & kollade på skräckfilm, det var ju sjukt länge sedan hon sov över hos mig :O, men iaf sen idag vaknade vi typ halv 11, det är så sjuuuuuukt varmt ute :O kunde fan inte sova eftersom det var så varmt, höll på att Dö! och vi skulle ha badat idag men vi har ju våran lingonvecka -.-' och vi hade inga tamp, så det blev inget bad åhhhhh, haha sen ringde typ några killar till mig, sen jag ba: vem fan är det ? men sen fick vi reda på vem det var  en kille som vi såg spela basket typ och sen gav vi varandras nummer thaha, och hans kompis snacka och allt thihi, men Dessie drog hem för ett tag sedan för hon skulle typ åka och fixa något med Mopeden eller nåt thaha!    SAKNAR LINNEA SJUKT MYCKET!!! <3 /// ERAN BÄSTA CASSSSSSSJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0