Dag 6

Hej bebisar ! sovit bra ? sjælv har jag mått lite illa och såntdær men whatever det løser væl sig :D . Vi kom hem runt 1-2 tiden igår .  Vi var ju hos mina underbara kusiner i vinderup . Jag satt och spelade wii i ca .3 timmar eller någonting haha sen gick jag och mattias ut en stund och han hade nån jævla sak man ska gøra massa krumelurer med men varfør går det inte før mig :O Och nu før fan cassandra du lægger inte upp den dær jævla header igen din anka :D . Men snart ska jag mattias , och min bror dra och spela lite bowling nice eller hur  ? . Sen måste ja upp till stan och køpa en klænning jag hittade igår och lite andra småsaker . Ps, i miss you cassie

Kommentarer
Postat av: sara

http://dedeprivat.blogg.se - DEDE!



Vackraste KILLEN i bloggvärlden - insida&utsida skriver HELT OTROLIGT VACKERT! Amazing. Out of this world.



Helt otroligt sagolik vacker. skicka vidare!

2009-08-05 @ 10:17:33
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0